Cum să vinzi simultan pe mai multe canale – Ne-am integrat cu easySales

La finalul anului trecut, industria de e-commerce din România a înregistrat un volum de 6,3 miliarde de euro, un pic peste valoarea față de anul precedent (6.2 miliarde de euro). Ca în fiecare an, aceste estimari sunt făcute de către Gpec, ARMO și cei mai importanți actori din piață.

Ca un mod firesc, pe fondul acestei creșteri din ultimii ani, s-au dezvoltat și serviciile conexe din acest domeniu dinamic. Unul dintre jucătorii relativ noi din piața de e-commerce și servicii complementare este easySales , integrator de multiple canale de vânzare pentru magazinele online.

Fiindcă ne place să fim la curent cu trendurile tehnologice, anul aceasta am integrat easySales pentru clienții noștri de fulfillment. Integrarea este de tip plug & play și ajută magazinele online din portofoliul fulfill.ro să-și automatizeze și mai mult fluxul listărilor pe marketplace-uri  și al procesării comenzilor.

Ce este mai exact easySales?

easySales este un start-up și o platformă B2B în creștere rapidă, lansată în aprilie 2019 ce reunește marketplace-uri, curieri multipli, softuri de facturare, magazine online, servicii de sms. Platforma a devenit tot mai populară datorită serviciilor sale, deoarece conectează jucătorii din e-commerce cu toate sistemele externe într-un timp foarte scurt.

La capitolul beneficii se bifează următoarele aspecte: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare (eMag, elefant.ro, Altex, Flanco, Decathlon, Doraly, Allegro, Pepita, OLX, eBay, Amazon), sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor și traducerea automată a descrierilor de produs.

Alte beneficii mai putem enumera: creșterea vânzărilor cu până la 75% în primele 3 luni, după listarea pe cel puțin 3 marketplace-uri; scăderea ratei de retur prin acces la notificări automate sms/e-mail, pentru monitorizarea coletelor; scăderea volumului de muncă manuală prin procesarea comenzilor cu până la 90%, datorită automatizării.

Cum poți folosi easySales?

Poți crea un cont pe platforma easySales aici și ai posibilitatea de a testa gratuit timp de 14 zile, timp în care echipa easySales te ghidează si te ajută să îti conectezi magazinul online, contul/urile de marketplace, platformele de curierat cu care colaborezi și softul de facturare. Ulterior, poți începe să listezi produsele pe diferitele marketplace-uri și să începi să vinzi. Toate comenzile pe care le primești vor fi vizibile și vor putea fi gestionate direct din platforma easySales, oferindu-ți o soluție centralizată pentru administrarea activității tale de vânzare online.

Ai nevoie de mai multe informații? Suntem siguri că echipa easySales îți va sta la dispoziție cu toate răspunsurile la toate întrebările tale.

Îi poți contacta pe cei de la easySales, aici: contact@easy-sales.com.