Cu ce te putem ajuta?
Verifică FAQ
Cât timp durează integrarea?
În termen de 1-3 zile lucrătoare de la primirea informațiilor despre produse și datele pentru serviciul de curierat, vom iniția procesarea comenzilor tale.
Până la ce ora se procesează comenzile primite de magazinul meu?
Ca o regulă generală, comenzile recepționate în sistemul nostru până la ora 16:00 vor fi procesate și predate către curier în aceeași zi. Comenzile primite după ora 16:00 vor fi predate în următoarea zi lucrătoare.
Aceste termene sunt valabile în condițiile în care avem toate mărfurile, ambalajele și informațiile necesare procesării comenzilor.
Produsele mele nu au coduri de bare, cum se procedează?
În cazul în care nu ai posibilitatea de a adăuga coduri de bare, nu-ți face griji ne putem noi ocupa de acest aspect, generăm codurile de bare, etichetăm produsele respective și îți punem la dispoziție baza de date de coduri de bare.
De cât spațiu de depozitare am nevoie?
În funcție de tipul de produs 1 palet de marfă, în medie, se depoziteaza pe 10 m² de raft.
Marfa pe care o aduc în depozit este asigurată?
Da. Toate mărfurile din depozit sunt asigurate, avem o poliță de asigurare de 4 milioane de EUR încheiată la Generali Asigurări.
Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?
Contactează-ne și îți vom răspunde cât mai curând posibil, timpul mediu de așteptare fiind de 24 de ore.
Sediul central
Adresă:
Str. Siriului Nr. 42-46,
Et. 3, Sector 1,
Cartier Aviaţiei, București,
014354, România
Întrebări Generale
Depozit
Adresă:
Chitila Logistic Hub
Str. Rudeni nr 77, Clădirea 2,
Rampele 29-33
Chitila, Ilfov
077045, România